مزایای لوله های کاروگیت با قطر بزرگ

لوله های کاروگیت با قطر بزرگ تر و مزایای آن ها:

لوله های کاروگیت با قطر بزرگ توسط مواد HDPE تولید می شوند و به آن ها لوله های کاروگیت HDPE 100  می گویند. در حال تولید با اندازه های بزرگ به منظور نصب برای پروژه های بزرگ است.

لوله های کاروگیت با قطر بزرگ تر سه گزینه در مورد انواع اتصال و استفاده از روش های مختلف اتصال لوله دارند. یکی از روش اتصال لوله های کاروگیت توسط خود صدا خفه کن است. لوله های کاروگیت با قطر بزرگ تر می توانند به راحتی و بدون مواد اضافی با حلقه Q و لاستیک به یک دیگر متصل شوند. روش دوم اتصال لوله های کاروگیت با قطر بزرگ تر توسط اتصال دهنده و حلقه لاستیک به عنوان یک قطعه برای نقطه اتصال دو لوله است و آخرین مورد از اتصالات لوله های کاروگیت با قطر بزرگ تر، روش جوشکاری الکترو فیوژن است که مهندسان برای اتصال لوله های کاروگیت با قطر بزرگ ترجیح می دهند. در روش جوشکاری الکترو فیوژن دو لوله کاروگیت با قطر بزرگ تر توسط یک اتصال دهنده و حلقه الکترو فیوژن اتصال می یابند. نوع جوشکاری برای پروژه های زیر زمینی بسیار آسان، سریع و مزیت بیشتری دارد. لوله های کاروگیت با قطر بزرگ تر به عنوان مقادیر ضعف  SN 2 ، Sn4 ، SN6 ، SN 8 و SN 10 تولید می شوند. همچنین می تواند به عنوان ارزش های آرزو تولید شود.

لوله های کاروگیتHDPE  با قطر بزرگ تر به صورت استاندارد 6 متر یا 7 متر طول تولید می شوند. برای ایجاد مزیت از حمل و نقل لوله های کاروگیت با قطر HDPE بزرگ تر، ما در اندازه های استاندارد کانتینر در 11،8 متر طول یا در اندازه های استاندارد کامیون 13،5 متر طول تولید می کنیم. همچنین برای کشور های همسایه در حال ساخت 14 متر طول با مجوز های قانونی از دولت برای استفاده از بهترین مزایا در هزینه های حمل و نقل لوله های کاروگیت HDPE با قطر بزرگ تر هستیم.

مزایای لوله های کاروگیت با قطر بزرگ - لوله های کاروگیت تقویت شده فولادی  HDPE

لوله های کاروگیت تقویت شده HDPE دارای مزایای زیادی برای استفاده در پروژه های زیر زمینی هستند.

لوله های کاروگیت با مقاومت بالا در زیر زمین:

حلقه های راه راه لوله های کاروگیت فولادی تقویت شده با مواد پلی اتیلن با چگالی بالا HDPE مقاومت در برابر اثرات بیرونی را ایجاد می کند.

لوله های کاروگیت به لطف تخصصی بودن آن ها، سبک و حمل و نقل را راحت می کنند.

لوله های کاروگیت فولادی تقویت شده با قطر بزرگ لوله های کاروگیت می توانند جوشکاری را به روش اتصال دهنده الکترو فیوژن با سهولت انجام دهند.

لوله های کاروگیت با قطر بزرگ HDPE را می توان به روش های سریع و آسان در منطقه نصب کرد.

لوله های کاروگیت با قطر بزرگ و لوله های موجدار فولادی تقویت شده HDPE می توانند برای ایجاد هزینه کم در حمل و نقل لوله ها، در طول دلخواه تولید کنند.

لوله های کاروگیت با قطر بزرگ می توانند مطابق با استاندارد های ملی و بین المللی تولید و توزیع کنند.

لوله های کاروگیت می توانند در مقدار مطلوب(SN)  تولید شوند.

لوله های کاروگیتHDPE  با قطر بزرگ و لوله های کاروگیت تقویت شده HDPE دارای روش جوشکاری سریع و سریع با اتصال دهنده الکتروفیوژن هستند.

لوله کاروگیت تقویت شده HDPE فولادی مطابق استاندارد ها و الزامات داخلی و بین المللی ساخته شده اند.

لوله های کاروگیتHDPE   با قطر بزرگ و لوله های کاروگیت تقویت شده HDPE فولادی همچنین مانند قفسه های پلاستیکی و با استفاده از حلقه لاستیک و جوشکاری داخلی تولید می کنند. با توجه به این روش اتصال، نیازی به اتصال اتصال لوله های کاروگیت با قطر بزرگ به راحتی نیست و مزایای استفاده از حلقه لاستیکی و مزیت آن را برای مدت زمان طولانی فراهم می کند.

کارخانه تولید لوله کاروگیت:

تولید کننده لوله دوجداره کاروگیت پایپ ایران در تولید لوله دوجداره کاروگیت پس از انجام تحقیقات فراوان و تکیه بر دانش مدیران و واحد تحقیق و توسعه خود توانسته است که تغییراتی (انحصاری و مبتکرانه) در قالب های کاروگیتور ایجاد کند که نتیجه آن لوله ‌ای بسیار مقاوم تر، با کیفیت‌ تر و با عمری طولانی ‌تر نسبت دیگر لوله‌ های دوجداره کاروگیت در کشور باشد.

کارشناسان فروش لوله کاروگیت پایپ ایران همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید لوله های کاروگیت برای طیف گسترده ای از بخش ها دارند.

جهت راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید لوله کاروگیت و استعلام قیمت لوله کاروگیت با متخصصان و کارشناسان پایپ ایران از طریق شماره تماس های 09128405915 و 02166483199 در ارتباط باشید.



Comments

Popular posts from this blog

لوله کاروگیت_تولید لوله کاروگیت