لوله کاروگیت_تولید لوله کاروگیت


لوله کاروگیت یا لوله دوجداره پلی اتیلن جزو لوله های مدرن محسوب می شوند. جنس لوله ها ی کاروگیت از پلی اتیلن با دانسیته بالا  HDPE شامل pe80 ،  PE100 ، مواد پلی پرو پلین PP یا ساخته می شوند و با استفاده از مواد شیمیایی دیگر اعم از دوده و مستربچ رنگی به میزان کم تر از ۳ درصد مواد اولیه مستحکم می شوند. به صورت دو لایه ساخته می شوند و  لایه ی درونی معمولا به صورت صاف و صیقلی و به رنگ های آبی یا زرد و لایه ی بیرونی معمولا به صورت شیار دار و حلقه حلقه و به رنگ مشکی است.
لوله کاروگیت به دلیل استحکام و انعطاف پذیری بالایی که دارد برای زهکشی آب، در زیر پل ها، حمل مواد اسیدی و بازی، لوله های فاضلاب آدم رو، پس آب های صنعتی و مورد استفاده قرار می گیرد ولی استفاده عمده آن ها در جهان و ایران در لوله های فاضلاب است و به همین دلیل به این مدل از لوله، لوله ی فاضلاب هم گفته می شود.
لوله های کاروگیت به دو روش کلی تولید می شوند و بر اساس نحوه ی تولید دو مدل لوله تولید می کنند که یکی از آن ها لوله کاروگیت و دیگری لوله اسپیرال کاروگیت است. در تولید لوله کاروگیت مواد پلی اتیلنی به صورت یک تکه قالب گیری و پرس می شوند ولی در مدل اسپیرال این کار با استفاده از دستگاه اکسترود انجام می شود و پس از خنک سازی به شکل مارپیچ درمی آید و سپس این مارپیچ ها به هم چسبیده و سپس قسمت زرد رنگ اضافه می شود.
لوله کاروگیت برای انتقال سیالات اسیدی و بازی، شبکه ‌های جمع ‌آوری فاضلاب، شبکه ‌های آبرسانی و پساب ‌های صنعتی به کار برده می‌ شود.
متریال پلی ‌اتیلن با طول عمر بالا و کمترین خوردگی توسط گاز و اسید های فاضلابی همواره گزینه مناسبی برای انتقال فاضلاب بوده است. همان ‌طور که می‌دانیم بخش زیادی از انتقال فاضلاب شهری توسط لوله ‌های دفنی در زمین انجام می‌ گیرد و این نوع لوله به دلیل طراحی مناسب دارای استحکام جهت اعمال بار های وارده در زیر زمین با شیب کم هستند.


مهم ‌ترین هدف استفاده از لوله‌ های کاروگیت، مقاومت بالا همراه با کمترین زبری نسبی است.
مزایای لوله کاروگیت:
·        عمر طولانی
·        انعطاف پذیری و قابلیت تحمل خمش
·        مقاوم در برابر اشعه یو وی خورشید
·        ضد ضربه و فاقد شکنندگی
·        رسوب ناپذیری، به دلیل صیقلی بودن سطح داخلی لوله
·        مقاومت فشاری بالا
کاربرد لوله کاروگیت:
·        انتقال فاضلاب‌ های شهری و روستائی
·        غلاف کابل‌ های برقی و کابل های فیبر نوری
·        جایگزین نهر های آب در روستاها و باغات
·        غلاف رایزر
·        جدار چاه
·        جدار سپتیک تانک
·        به صورت نیم لوله جهت استفاده در نهر های آب کشاورزی
·        زهکش در پروژه ‌های مختلف اعم از کشاورزی و ساختمانی
کارخانه لوله گاروگیت هلدینگ صنایع برتر، با پشتوانه چندین سال تجربه مدیران آن در زمینه تولید لوله کاروگیت با بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز دنیا، با کیفیت ترین لوله های کاروگیت را تولید و ارائه می نماید و با بهره گیری از دانش روز و مساعدت مشتریان گرامی درصدد پیشرفت و نو آوری روزافزون می باشیم.
جهت تولید لوله کاروگیت و همچنین استعلام قیمت لوله کاروگیت با کارشناسان هلدینگ صنایع برتر از طریق شماره تماس های 09127051674 و 02186127232 در ارتباط باشید.


Popular posts from this blog

مزایای لوله های کاروگیت با قطر بزرگ